Razkrito! Kako se hitro in enostavno znebiti trebuha

Izguba trebušne maščobe ali trebuha je pogost cilj hujšanja.

Maščoba v trebuhu je še posebej škodljiva vrsta. Raziskave kažejo na močno povezavo z boleznimi, kot so diabetes tipa 2 in bolezni srca. Iz tega razloga lahko izguba te maščobe bistveno koristi vašemu zdravju in dobremu počutju.

Izogibajte se sladkorju in sladkanim pijačam

Hrana z dodanim sladkorjem škoduje vašemu zdravju. Če uživate veliko te vrste hrane, lahko pride do povečanja telesne mase. Študije kažejo, da ima dodani sladkor edinstveno škodljive učinke na zdravje presnove.

Jejte več beljakovin

Raziskave kažejo, da lahko zmanjša hrepenenje po hrani za 60%, poveča metabolizem za 80–100 kalorij na dan in vam pomaga zaužiti do 441 kalorij manj na dan.

Če je vaš cilj izguba teže, je dodajanje beljakovin k prehrani morda edina najučinkovitejša sprememba. Ne samo, da vam beljakovine lahko pomagajo pri hujšanju, ampak vam lahko pomagajo tudi, da se izognete povrnitvi teže.

Proteini so pomembni za izgubo trebuha
Proteini so pomembni za izgubo trebuha

Jejte manj ogljikovih hidratov

Uživanje manj ogljikovih hidratov je zelo učinkovit način, da se znebijo trebuha.

To podpirajo številne študije. Ko ljudje režejo ogljikove hidrate, se njihov apetit zmanjša in izgubijo težo. Več kot 20 naključnih nadzorovanih študij je pokazalo, da diete z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov včasih povzročijo 2-3 krat večjo izgubo teže kot diete z nizko vsebnostjo maščob.

Jejte hrano, bogato z vlakninami

Prehranske vlaknine so večinoma neprebavljive rastlinske snovi. Uživanje veliko vlaknin lahko pomaga pri izgubi teže. Vendar je vrsta vlaken pomembna.

Zdi se, da topna in viskozna vlakna večinoma vplivajo na vašo težo. To so vlakna, ki vežejo vodo in tvorijo gost gel, ki “sedi” v črevesju.

Redno telovadite

Vadba je med najboljšimi stvarmi, s katerimi si lahko povečate možnosti za dolgo, zdravo življenje in izogibanje boleznim. Zmanjševanju maščobe v trebuhu je ena od neverjetnih zdravstvenih koristi vadbe. Tako se je najlažje znebiti trebuha.

To ne pomeni izvajanja vaj za trebuh, saj zmanjšanje maščobe na enem mestu – ni mogoče. V eni študiji – 6 tednov treninga samo trebušnih mišic ni imelo merljivega učinka na obseg pasu ali količino maščobe v trebušni votlini.

tek je pomemben za izgubo trebuha
tek je pomemben za izgubo trebuha

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja