10 Najboljših knjig, ki vam bodo izboljšale duševno zdravje

Duševno zdravje je v vsakdanjem življenju izjemnega pomena
Duševno zdravje je v vsakdanjem življenju izjemnega pomena

Duševno zdravje vpliva na vsak vidik našega življenja, ne glede na to, ali se tega zavedamo ali ne. Vpliva na to, kako mislimo in čutimo. Vodi nas pri naših odločitvah in ravnanju z drugimi. Duševno zdravje ima tudi neposreden vpliv na fizično zdravje posameznikov. Zaradi slabega duševnega zdravja bi lahko bil posameznik bolj dovzeten za nekatere avtoimunske bolezni. Duševne bolezni obstajajo prav tako dolgo kot ljudje. Na srečo zdaj živimo v družbi, ki začenja razumeti pomen duševnega zdravja posameznikov.

Duševno zdravje: Knjiga This Is Depression

V “This is depression”, psihiatrinja dr. Diane McIntosh deli izkušnje, ki jih je doživela v 20 letih, ko je delala z bolniki, ki so jim diagnosticirali depresijo. Bralce vodi skozi pogoste vzroke depresije, postopek diagnoze depresije in številne možnosti zdravljenja, ki jih lahko posamezniku predpišejo. Njeno mnenje o tej temi ni utemeljeno le v raziskavah, temveč tudi z uporabo zgodb, ki jih delijo bolniki. Ponuja tudi resnične primere za vsakogar, ki v svojem življenju doživi depresijo. Ta knjiga je nujno vodilo za vsakogar, ki se v življenju sooči z depresijo – bodisi svojo ali z depresijo ljubljene osebe.

Dobro duševno zdravje lahko pelje do boljšega življenja
Dobro duševno zdravje lahko pelje do boljšega življenja

Knjiga We’ve Been Too Patient

“We’ve Been Too Patient” je zbirka 25 zgodb in esejev, ki prikazujejo žalostno resničnost mnogih, ki jim je bila diagnosticirana duševna bolezen. Urednika Kelechi Ubozoh in L.D. Green sta pridno zapisovala zgodbe o izkušnjah z duševnim zdravjem, vse v poskusu razbijanja stigm, ki tako enostavno obkrožajo prostor duševnega zdravja. Te zgodbe, čeprav so v mnogih primerih šokantne, prikazujejo izkušnje s prekomernim zdravljenjem, neprostovoljno hospitalizacijo in drugimi travmatičnimi dogodki, ki lahko za vedno spremenijo življenje nekoga. Njuna razprava o sistemskih težavah na področju duševnega zdravja izobražuje bralce.

Duševno zdravje: Knjiga This Too Shall Pass

Psihoterapevtka Julia Samuel z urami pogovorov s pacienti prikaže, kako se posamezniki drugače prilagajajo na težave. Analiza zgodb, ki jih deli, na podlagi akademskih medicinskih raziskav jasno pojasnjuje, kako je duševno zdravje drugačno za vsakega človeka. Kljub temu pa bi moralo prednostno obravnavanje pozitivnega duševnega zdravja ostati enako.

Depresija je težava mnogih ljudi
Depresija je težava mnogih ljudi

Knjiga Black Pain

Avtorica in zagovornica duševnega zdravja Terri Williams ve, da temnopolti ljudje trpijo. Ve, ker je ena izmed njih. V knjigi Black pain Williamsova obravnava temo depresije, ki je še vedno tabu, zlasti v skupnosti črncev. Williamsova se v knjigi spoprijema s čustveno bolečino in njenim edinstvenim vplivom na temnopolte. Spodbuja ženske in moške, da poiščejo pomoč, ki jo potrebujejo, ne da bi se jo sramovali. Williamsova se je tudi sama borila z depresijo, zato ve, kaj je potrebno, da se končno sprijaznite s svojo notranjo žalostjo. Opominja nas, da smo pogumni in ne strahopetni, če se soočamo s svojimi travmami.

Duševno zdravje: Knjiga Own Yourself

Medtem ko so zdravila pogosta metoda za obvladovanje motenj duševnega zdravja, psihiatrinja Kelly Brogan, ponuja alternative v knjigi “Own your self”. V knjigi razpravlja o tem, kako simptomov, s katerimi se soočamo pri duševnih boleznih, ni treba vedno odpraviti, temveč jih je treba obdelati, sprejeti in nato zdraviti z nemedicinskimi metodami. Z raziskavami, ki jo podpirajo, predstavi, kako prepoznati dejavnike, najti preobrazbene čustvene priložnosti in najti načine, kako zdraviti svoj um od znotraj. Dr. Brogan verjame, da se bodo posamezniki, ko bodo samooskrbi dali prednost, lažje spoprijeli z depresijo.

Knjiga Maybe You Should Talk to Someone

Terapevtka Lori Gottlieb je okusila depresijo, ko se je po incidentu, ki jo je pretresel, zmedla in se znašla na terapevtskem kavču. Ima izobrazbo za zdravnika, njene izkušnje pa so enake izkušnjam njenih pacientov. V svoji duhoviti, prisrčni zgodbi o samoodkritju razpravlja o resnicah in lažeh, ki si jih vsi govorimo, in preučuje škodo, ki jo lahko povzročijo depresivne misli, če ji uidejo izpod nadzora. Besede “Mogoče bi se morali z nekom pogovoriti” (Maybe You Should Talk to Someone) vam bodo omogočile občutek uslišanja.

Anksioznost je resna težava, ki jo je treba obvezno reševati
Anksioznost je resna težava, ki jo je treba obvezno reševati

Duševno zdravje: Knjiga Your Happiness Toolkit

Carrie Maxwell Wrigley je svetovalka že 30 let. Njena kariera je bila večinoma osredotočena na zagotavljanje ustreznih korakov za posameznike, ki se spopadajo s svojim duševnim zdravjem. Temu središču sledi njena knjiga “Your Happiness Toolkit”. Ta knjiga omogoča preprosto razumevanje, kaj je depresija in kaj jo hrani ali se bori proti njej. Ponuja model samoocenjevanja, ki posameznikom pomaga prepoznati, kaj je njihova depresija, in ponuja 16 orodij za samopomoč, ki jim pomagajo, da jo premagajo in najdejo srečo. “Your Happiness Toolkit” je priročnik tako za tiste, ki imajo psihološke težave kot za osebe, ki poskušajo znancem z depresijo pomagati na tej poti.

Knjiga Cognitive Behavioral Therapy Made Simple

“Cognitive Behavioral Therapy Made Simple” s svojimi desetimi strategijami za izboljšanje duševnega zdravja posameznikov dviguje koncept pozornosti. Avtor dr. Seth J. Gillihan se osredotoča na učinkovita orodja, na primer na prepoznavanje negativnih misli, ki posameznikom omogočajo olajšanje tesnobe in depresije. Čeprav je vsako orodje temeljito podprto z raziskavami, je knjiga enostavna za branje in deluje kot priročnik, poln majhnih, preprostih korakov, ki vodijo do uspeha.

Duševno zdravje: Knjiga Be Calm

Jill Weber je klinična psihologinja, ki ljudem iz vseh okolij pomaga obvladovati tesnobo. Knjiga »Be calm« vzame vse to znanje in ga razdeli na tri sklope: občutke, vedenje in misli. Vsak odsek obravnava glavni simptom tesnobe, s katerim se posameznik sooči, in mu poda razlago, tehnike za nadzor in pot do notranjega miru. Preprosto ga je prebrati, razumeti in uporabiti za svoje življenje, ne glede na to, v kakšni situaciji se znajdete.

Duševno zdravje se da vedno izboljšati
Duševno zdravje se da vedno izboljšati

Knjiga Own Your Anxiety

Kariera trenerja tesnobe Juliana Brassa je bila porabljena za usmerjanje posameznikov k premagovanju tesnobe. Knjiga “Own your anxiety” bralcem ponuja orodja, ki se osredotočajo na to, kar lahko nadzorujejo. S tem je mišljeno pozitivno delovanje in motivacija. Namesto da na anksioznost gleda kot na motnjo, ki se je je treba sramovati, Brass bralce spodbuja, naj na svojo anksioznost gledajo kot na intimen vidik tega, kdo so. Združuje medicinske raziskave in osebne izkušnje, da zagotovi vir, ki bralce vodi k bolj zdravemu in srečnejšemu življenju.

Kako se spoprijeti z depresijo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.