Kako se sprostiti pred izpitom v letu 2021?

Kako se sprostiti pred izpitom? Študij na fakulteti ali na srednji šoli seveda prinaša določeno stopnjo stresa. Zdi se, da stres in živčnost še posebej ustrezata akademskim izpitom. Čeprav bosta nekaj stresa in “rahel primer živcev” verjetno vedno del izkušenj vsakega udeleženca preizkusa, lahko pretirana živčnost slabo vpliva na uspešnost izpita. Preveč treme lahko vpliva na spomin in zbranost. Hkrati povzročajo dirke misli, povzročajo “praznine” in med izpitom ustvarjajo druge motnje ter med drugim povzročajo občutke malodušja.

Kako se sprostiti pred izpitom? Večno vprašanje odgovorjeno
Kako se sprostiti pred izpitom? Večno vprašanje odgovorjeno

Kako se sprostiti pred izpitom? Prehranski in zeliščni dodatki lahko pomagajo umiriti živce

Dobro zdravje, nizek stres in umirjeni živci so pogosto tesno povezani. Prehrana je ključni dejavnik ohranjanja dobrega zdravja in obvladovanja stresa in tesnobe. Strokovnjaki pravijo, da ima prehrana ključno vlogo pri obvladovanju tesnobe. Zeliščni in prehranski dodatki pa lahko močno spodbudijo dobro prehrano. Mirni živci med izpitom gradijo na mirnem načinu življenja pred izpitom. Pravi prehranski ali zeliščni dodatek je lahko del zdravila za urejanje živcev na dan izpita. Pogosto uporabljeni dodatki so: Pasijonka, kava, šentjanževka, lizin, magnezij in CBD / kanabidiol narašča tudi v priljubljenosti. Ponujamo vam najboljše dodatke na svetu, ki so dostopni le na Amazonu.

Kako se sprostiti pred izpitom? Dieta je pomembna

Nedavne študije kažejo, da trema in zmedeni živci deloma izvirajo iz slabe prehrane. Uspeh testa je odvisen od močnih in osredotočenih moči koncentracije in spomina. Pretirana trema bo blokirala naravno sposobnost uma, da deluje. Prepogosto je, da študentje zanemarjajo prehrano in oblikujejo slabe prehranjevalne navade. Ker lahko prehrana močno vpliva na način obvladovanja stresa pri pripravi in ​​opravljanju izpitov, je smiselno, da se z zdravo prehrano dobro hranimo. Poskusite lahko vse pomirjujoče tehnike, da uredite tremo pred izpitom. Če pa obstaja splošno zdravstveno in prehransko vprašanje, povezano z anksioznostjo, bodo takšne tehnike manj učinkovite, dokler se ne bo rešilo veliko vprašanje prehrane. Nekateri ključni prehranski dejavniki, povezani z anksioznostjo in živci, so: Dobro uravnotežena prehrana, (Če lahko) se pred izpitom izogibajte pretiranemu uživanju alkohola in kofeina, Pijte dovolj vode.

Kako se sprostiti pred izpitom? Dieta je pomembna
Kako se sprostiti pred izpitom? Dieta je pomembna

Pomembna so z magnezijem bogata živila, kot so: Špinača, švicarska blitva, živila, ki vsebujejo cink, ostrige, indijski oreščki, jetra, govedina, rumenjaki, omega-3, losos, živila s probiotiki, kumarice, kislo zelje, kefir, vitamin B, avokado in mandlji. Pomembno je, da jeste hrano, bogato z antioksidanti: Fižol (rdeč, pinto, rdeča ledvica), sadje (jabolka, suhe slive, češnje, slive, črne slive), jagode (robide, jagode, brusnice, maline, borovnice), oreški (orehi, pekani), zelenjava (artičoke, ohrovt, špinača, pesa, brokoli) in začimbe (kurkuma in ingver).

Kako se sprostiti pred izpitom? Vadite mirnost

Tako kot veliko stvari v življenju se nam zdi, da nekateri z malo truda lažje dosežejo mir kot drugi. Če ste eden tistih, ki naravno ne teče samo z življenjem, boste morali vaditi urejanje živcev, preden se odpravite na velik izpit. Če ste pred izpitom pod tremo, si preberite knjige, ki dokazano znižujejo tremo pred izpitom.

Kako se sprostiti pred izpitom? Dovolj spite

To je še ena očitna, kajne? Vsi vemo, da spanje ni le pogoj za akademski uspeh, ampak je nujno tudi za dobro zdravje. Nedavna študija kaže, da velika večina študentov redno ne uspe dovolj spati. Pomanjkanje spanja nosi s seboj številne negativne simptome, vključno z depresijo, zmanjšano prijaznostjo, težavami s spominom, zmanjšanimi sposobnostmi kritičnega mišljenja ter tesnobo, tremo in živčnostjo. Zaspan študent je revnejši in tesnobnejši študent. Viri kažejo, da bi morali študentje vsako noč poskušati dobiti vsaj 7-8 ur trdnega spanca, da bi ohranili dobro zdravje in pomirili te živce. Privoščite si vzglavnik, ki zagotavlja izjemno sproščenost zaradi ergonomske oblike.

Kako se sprostiti pred izpitom? Kopajte se s soljo epsoma

Topla kopel sama po sebi olajša vsakodnevne življenjske obremenitve. In ko se mešanici doda sol Epsom, se čustva poženejo in tesnoba se stopi. Za anksioznost pred izpitom je solna kopel Epsom zdravilo. Epsomova sol vsebuje magnezijev sulfat, ki pomaga krepiti občutek umirjenosti in sproščenosti. Magnezij se torej lahko absorbira skozi kožo. Sulfat v soli lahko pomaga pri bolečinah in vnetjih. Dokazano je, da solne kopeli Epsom zmanjšujejo stres in tesnobo, znižujejo krvni tlak in lajšajo manjše bolečine. Aromaterapijo lahko kombiniramo tudi z masažo, tako da eterična olja in vonje masiramo neposredno v kožo. Epsom sol lahko kupite le preko Amazona. Ponujamo vam linke najbolj kvalitetne epsom soli.

Kako se sprostiti pred izpitom? Izvajajte aromaterapijo

Znanost ni dala končnega dokaza o učinkovitosti aromaterapije. Vendar pa so številne nedavne študije pokazale močno povezavo med aromaterapijo in nižjo stopnjo stresa in tesnobe. Aromaterapijo lahko uporabimo v številnih aplikacijah, kot so vdihavanje, lokalno in celo oralno. Najbolj priljubljena metoda aromaterapije je dihanje eteričnih olj, ki jih pogosto kombiniramo z naravnimi vonjavami. Študije kažejo, da je v daljšem obdobju aromaterapija najučinkovitejša. Če ste zaradi izpitov nervozni in želite zmanjšati stres in tremo, je aromaterapija s časom priznan način doseganja večje mirnosti. Sledi nekaj najpogostejših in najbolj priljubljenih eteričnih olj in aromaterapevtskih vonjev: Sivka, limona ali yuzu, bergamotka in jasmin. Privoščite si izdelke za aromaterapijo.

Dobra drža je pomembna za obvladovanje tesnobe

Vsi se spomnijo, da so jih učitelji ali skrbniki opomnili, naj sedijo pokonci. Medtem ko so bili motivi verjetno bolj povezani z videzom ali zaskrbljenostjo zaradi dolgoročnih učinkov slabe drže, se je izkazalo, da so pravilno zahtevali dobro držo. Nedavne raziskave so pokazale povezavo med dobro držo in dihalnimi navadami ter kako sta oba povezana z obvladovanjem tesnobe. Slaba drža povzroči, da se pljuča med dihanjem ne morejo razširiti. Zaradi tega je dihanje bolj plitvo in hitrejše. Plitko, hitro dihanje lahko povzroči refleks “boj ali beg”, kar je pomembno v izrednih razmerah.

Vendar pa vedno biti v sili zaradi slabe drže zagotovo ni koristno. Poleg razmerja med držo, dihanjem in živčnostjo lahko dobra drža vpliva na samozaznavanje in držo. Dobra drža v določenem smislu izraža dobro samopodobo. Zdi se, da se ta zunanji izraz odraža nazaj na notranji osebnosti in jim pomaga verjeti navznoter, kar se izraža navzven. Če imate tesnobo pred izpitom, na hitro preverite svojo držo. Morda boste ugotovili, da vam lahko prilagoditev drže pomaga zmanjšati živčnost.

Mislite in govorite pozitivno o sebi

Ta metoda sprostitve je vidik večje metode sproščanja, imenovane “avtosugestivna” ali “avtogena” terapija. Ključno pri tej tehniki je odstranitev ali zmanjšanje živčnosti in stresa z obračanjem navznoter. Ta obrat navznoter daje “prostor” za samoevalvacijo in odkrivanje. Z notranjimi “govornimi” vajami se oseba osredotoči na določena področja telesa ali vidike svoje osebnosti. Cilj te tehnike je uporaba vaj za krepitev občutkov samozavesti in krepitev samozavesti. Raziskave kažejo, da ta metoda močno vpliva tudi na telesna stanja in stanja. S povečanjem samozavesti in zniževanjem stresnih razmer v telesu je lahko avtosugestivna terapija močan in učinkovit način za umiritev testnih časov.

Vadba za zmanjšanje tesnobe in treme pred izpitom

Tako kot nekateri drugi načini za obvladovanje treme na izpitni dan bo tudi ta možnost verjetno trajala dolgoročno. Študije so pokazale, da obstaja močna povezava med redno vadbo ter občutkom dobrega počutja in zdravja, ki lahko zmanjša tesnobo in pomaga pri stresu. Dokazano je, da vadba povzroča sproščanje endorfinskih kemikalij, ki se dobro počutijo. Skupaj s kemičnim učinkom vadba osredotoča um stran od drugih skrbi, vključno z velikim testom, ki prihaja. Vadba pomaga tudi povečati samozavest, spodbuditi več socialne interakcije in zagotoviti zdrave načine za spopadanje s stresi v šolskem življenju. Nekatere najpogosteje priporočene oblike vadbe so: hoditi, tek, kolesarjenje, plavanje in ples.

Kako se sprostiti pred izpitom? Vadba
Kako se sprostiti pred izpitom? Vadba

Molite in / ali meditirajte, da pomirite živce

Molitev kot način, kako spet podtakniti živce, ki divjajo ob izpitih, ne bo naklonjena vsem. Če ste religiozni, duhovni ali verni človek, se je izkazalo, da molitev zelo učinkovito krepi občutke miru. (Včasih lahko molitev poveča tudi stres in tesnobo.) Če molitev ni za vas, lahko meditacija ustvari podobna stanja duha, ki lahko zmanjšajo tesnobo in živčnost. (Nekatere raziskave kažejo, da ima molitva močnejšo povezavo z zniževanjem občutkov tesnobe kot nereligiozna meditacija. Druge raziskave poročajo, da imata molitva in meditacija podobne rezultate.) Če ste živčni, je morda dobro, da upočasnite, zberete svoje misli in izgovorite molitev.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja